Ännu en dag som inte startade bra...har i princip gråtit hela dagen.. tack vare min underbara familj o mina underbara klasskamrater som jag vet att jag kan prata med hade jag inte klarat av att vara kva i skolan ens.... visserligen är det två personer jag pratar med som är väldigt visa o kloka... fast ja har en mamma som säger sitt men har lyssnat och tatt åt mig mycket idag och denna gången ska jag bevisa att det räcker. Nu får han inte fler chanser. Jag trodde innerligt att han skulle ta vara på detta men tydligen inte. Nu får det helt enkelt räcka! Inga mer tårar... fast... dom kommer komma ändå... men antagligen mindre o mindre.... just nu kommer jag ta ett stort avstånd från dig för att kunna smälat allting... det komme vara du som inser till slut när du har lekt av dig eller vad du sysslar med, att det är du som har förlorat något bra. jag vet att jag förtjänar något bättre än att såras o krossas...... jag börjar med att ta en dag i taget. Det är bäst så!
jag ska börja ta hand om mig själv och tänka på mig och framförallt sätta mig själv som nr 1.
Jag är nr 1
Jag är stark
Jag kommer klara av detta..
Att få täffa mina småttingar idag gjorde susen av min dag, att se dom bli glada av mig är något helt underbart det gör mig varm o lycklig att få finnas i deras liv. <3
Jag hoppas att få träffa den killen som inte ens behöver fråga mig om vad jag vill att han ska göra för mig, som kommer göra allt för att jag ska må bra. Som inte kommer behandla mig illa eller inte bry sig om om han sårar mig. finns det några såna killar?? återstår att se..
men just nu ska jag läka och börja sätta mig som nr 1 och börja leva livet!
Fredrik kommer alltid att betyda mycket och komme att ha en plats i mitt hjärta det kan ingen ta i från mig, har aldrig tyckt om någon å mycket som jag tycker om honom antagligen därför det har varit svårt att släpppa taget, men nu är det dags! bryr mig inte ett dugg vad alla andra tycker det är mitt liv! synd att det blev såhär :/
Gjorde mikrobiologitentan idag, konstigt nog tyckte jag inte att den var svår, men jag har inte klarart den eftersom jag inte har pluggat till den, min energi har gått åt min relation med Fredrik. Men ska skärpa mig nu så jag kan vara stolt över mig själv någon gång...
Precis som jag var när jag klarade mitt körkort, för det klarade jag av på egenhand med så klart pappas hjälp o körläraren. Men ingen annan gjorde det åt mig. Så ska det bli med skolan också!
Nu ska jag försöka sova orkar inte mer ont i huvudet har jag o hungrig är jag men sängen kallar mer..... god natt.....
<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar