torsdag 27 januari 2011

God kväll

Bloggade inget igår hade ingen ork, men gårdagen började piss tappade all smink i vasken hälften gick åt helvete så de va bara att köpa nytt idag... men det blev en ändring fick ett samtal :D.. det var från studentconsultingen :D... dom intervjua mig och ville träffa mig idag:) vi bestämde kl 15,30 ;D,, men han var dick föresenad en kvart typ hehe.. sååå nervös ja va men det gick bra... nu är det bara att hålla tummarna....

tankarna snurrar runt o runt o runt... jag hoppas inte det blir så jag vill inte...jävla skit... kan det inte bara försvinna... pallar inte hålla det inom mig... men det är bara att hålla minen o ljuga att allt är bra... men nej allt är skit.... får jag jobbet ska ja spara ihop till en resa ska banne mig pka bort behöver verkligen det... komma bort från alla.. fy fan vad skönt..

kärlek va e d???? trött på allt som har med det att göra..... alla hjärtans dag kan ta sig i röven!!!!!!!!!!!!

Thommy e här ikväll vi har ätit nu glor vi på tv blir väl sängen snart... kort dag imorn kvart över nio till tolv skönt hem och städa innan viktoria kommer sen banne mig blir de partaj hela helgen:D:D wohohohoh

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar