tisdag 25 januari 2011

pissedag

pissedag precis vad det är idag......

hatar lögner!!!! är så sjukt besviken så det heter duga... e trött arg lessen,, jävla piss mensvärk... får ja gräva ner mig under jorden....

får hoppas på en bättre dag imorgon. då ska vi ha proteinlabb ska bli riktigt kul:):) jobbar med en bra grupp... seminariet gick inte alls bra idag... varför blir ja så palariserad när det ställs en fråga till mig:S.. jag kan svaret men klarar inte av att alla tittar på mig:S.. helt borta puff... förlamad:S.. måste träna bort de:S.. har pratat dock med läraren som tyckte att det var bra att ja sa ifrån... ursäkter efter usäkter... nää usch för mkt tankar orkar inte ta itu me dom ikväll ska sova... natti

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar