Morgonen började ganska segt, var jätte trött låg och drig mig minst 45 minuter :/...sen iväg te skolan.. skulle ha en intressant laboration trodde ja hahaha men men vi blev klara på ungefär två timmar sen fick vi gå hem.. men stannade kvar och gjorde näringsvärdeberäkning så slipper köra in tidigt imorgon för att lämna in den och sen sitta och ha sex timmar håla..:S.. var även nere på solljunga för att kolla varför min hud trillar av på fingrarna och varför det gör ont, det var ingen exem får träffa läkaren den 11 feb misstänker eventuellt köldallergi.:S va d nu e:s.. aldrig hört talas om..:/....blir nog bra. ska även få mig kollad för andra saker för att kolla upp varför ja mår som jag gör och är sjuk så himla mycket..
Tankarna snurrar runt o runt o runt förstår inget längre....anledningen till att jag skaffade bloggen är att jag ska kunna skriva av mig när jag känner för det, kunna kräka av mig när jag mår dåligt, kunna berätta när något roligt händer dvs om allt i mitt liv, det finns säkert dom som inte kommer tycka om allt jag kommer skrvia här för det kommer att handla allt som har hänt och kommer att hända eller håller på att hända. Men det är mitt sätt att bearbeta allting, Livet är inte lätt livet är inte rättvisst, och absolut lut ingen dans på rosor fast man ibland önskar att det hade varit.
Jag saknar saknar orehört mycket, jag är rädd, jag är ledsen, men jag förösker att le, le så att det inte syns. men när det når en viss punkt går det inte le längre...
Hade kunnat sitta här hur länge som helst men stänge ner för idag....
<3<3<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar